Utkast: Nov. 21, 2011



Om du nu är så rik varför har du ingen blackberry istället för en fattig iphone?? hah, hah??

jo, det är så här lilla du...
jag har ingen iphone
moget att heta whosthatchickennugget... -.- tror du att du är anonym nu eller? Fel!
jag  vet en hel del om dig förstår du! och ditt namn avslöjar bara ännu mer bitch!

- jag har ditt ip nummer
- du är en pinsam bitch
- du kan inte läsa, P12
- du är antagligen P12
- du älskar min blogg
- du är avundsjuk.
- du har en stenåldersmobil.
- du vill ha en blackberry
- du har inte råd
- du kommer aldrig få en
- du har dålig mobilsmak (blackberrys är skiit fula!)
- du är antagligen fet som en fet jävla fet kossa eftersom du bara tänker på chickennuggets
- du äter chickennuggets
- almänt6 inkompetent
- fejkad bitch
- Wb bitch
- du vill även bli som mig, lycka till emo..
- du kan inte skriva, jag menar sen när skrev man två stycken frågetecken efter varann??
- du har inget liv, nananananananan!!
- du har F i svenska
- du är omogen
- du tror du är nått. -.-

Jag har ingen iphone eftersom jag tappade bort whopps! busigt, tihihi! den på bilden är min GAMLA!!!!!!!!!!
fattar du nu mongo?
jag skulle kunna skaffa en blackberry om dom inte va så jävla fula, det är ju skam att bära på en sådan?
lika mycket skam som att gå vid din sida, pinsamt värre!

godnatt mitt lilla fiasko, läggdags för din del P12 ♥


blackberryn liknar förfan en miniräknare?? en stor en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0