You make me famous babe!


DU ÄR BARA SÅ PINSAM ÄCKLIGA FITTA
GÅ OCH DÖ

pinsam? tycker det är du som är pinsam som är anonym
Fast jag vet precis vem du är eftersom IPnummer syns inte så anonym längre va?
sedan så är jag inte äcklig för att jag dricker chai the medans du
slickar vattenpölarna;)
men om min blogg är så dålig försök att inte läs den då,
för jag vet att du vill klicka in och kolla vad som händer fast du inte vågar erkänna det,
ganska sorgligt va?
men fortsätt du för då kommer jag inte dö på väldigt länge,
ett gott skratt förlänger livet!;)


puss på dig min anonyma bitch<3

jävlar va' lik du är den dära WHOSTHATCHIC!
;ooo hahahhaha!:D

jo den kan la hända men jag tror nog mer på att det är den dära
whosthatchic som är lik mig;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHHA men seriöst, hur orkar ni?!?! HHAHA<3

2011-05-05 @ 15:31:19
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0